סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 5 ביוני 2011

כסי אותי מדונה

השנה היא 1995. לקראת תחילתו של העשור השני לחיי הרגשתי שיש צורך לשנות את נוף הפוסטרים שמעל מיטתי. חשבתי שאופק חדש להעריץ יכול לשנות אותי מהקצה אל הקצה או סתם להביא אותי לקצה חדש לקפוץ ממנו.
רגע מכונן אחד הביא אותי למרתון שירי מדונה באחד מערוצי המוסיקה. זה הרגע שבו נפלתי שדוד לרגלי אישה קטנה וקוקטית שהתיישבה לה על כס המלכות הדמיוני של עולם הפופ: מדונה. בדיעבד גם היה הרגע שבו הפסקתי להתעלם ממה שמאוחר יותר יהפוך למושג נטייה מינית וכל הבלגאן שנלווה אליו.
האם יש קשר בין מיניות ולאהבה טהורה למדונה? אולי, אבל זאת לא הסיבה להתכנסות הזאת.

מושג ההערצה העיוורת מעולם לא היה חלק מהלקסיקון שלי, כנראה בגלל הביקורתיות יתר שלי. אז באותה המהירות שבה האופקים החדשים שלי נתלו על הקיר הראשי בחדרי בעזרת מסקנטייפים שהשאירו את חותמם על הקירות והרתיחו את אבי האסתטי כך הם גם ירדו במהירות והשאירו את חותמם בתוכי. מאותו הרגע יסדתי בתוככי המוח שלי אתר הערכה למדונה ולפועלה ובדרך כנראה גם סיגלתי לעצמי ביצ'יות בלתי נסבלת, יכולת לנהל את העולם סביב האצבע הארמנית. או במילים אחרות: תכננתי להשתלט על העולם בכמה צעדים מדונאיים.

אז לא השתלטתי על העולם ויכול להיות שזה כבר לא יקרה כי את תנועות הריקוד האייטיזיות שלי כבר מזמן הנחתי בצד לצד תנועות הווג וצמיד הקבלה המאולתר, אבל עד עצם היום הזה אני מביט אל מדונה כעל דוגמא חייה ובועטת לאיך אפשר להגשים את עצמך, ולא במובן הבנאלי.
אפשר להניח בצד את הקול הלא תמיד טוב, את האלבומים המדהימים לצד המיותרים ואת הלוקים המשתנים לפי צו האופנה הפנימי או העולמי אבל אי אפשר להתעלם מיכולת ההתנהלות החכמה ומניהול ההגשמה העצמית יום אחרי יום ושנה אחרי שנה. אותה הגשמה שהיום הפכה להיות תלויה ברשתות חברתיות ותוכניות למציאת הכוכב הנופל הבא.

היום האופקים שלי השתנו כמעט לחלוטין אבל אתר ההערכה עדיין מונצח אצלי עמוק בפנים וגורם לי לתהות אם בחרתי לעצמי את החלום האמריקאי הנכון לחלום תוך כדי תנועה.

כל התשובות כאן.


DESIGN /// BEN VERONA-POLSKI

COVER ME.MADONNA by david-pearl

COVER ME. MADONNA
<the covers collection>

01Borderline by The Chapin Sisters
02Crazy for You by Lion of Panjshir
03Gone by Juliana Hatfield
04Hung Up by The Tyde
05La Isla Bonita by Laura Barrett
06Like A Virgin by Ryan Adams
07Live to Tell by The Rural Alberta Advantage
08Lucky Star by Alexandra Hope
09Material Girl by Clare Burson
10Oh Father by Sia

01/02/04/08taken from Through The Wilderness: A Tribute To Madonna
05/07taken from Paper Bag Records is True Blue
  10taken from We Are Born

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה