סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 10 בנובמבר 2012

פוסט אורח : אליוט


רוח גדולה של התרגשות עוברת עלי. אלבום חדש, שש שנים וחיים שלמים של עבודה מקופלים בו, כולו שלי, נולד.
חלק מהשירים בני חמש עשרה, חלקם בן שנה. את רוב הכלים אני מנגנת, אבל הרגעים בהם מצטרפים עינב ג'קסון כהן, יהוא ירון, רונה קינן, חיים אילפמן, רביד כחלני והסקסופוניסטית ההולנדית המופלאה לורין ואן דורנינק, הם המרגשים אותי ביותר.
לכבוד הופעת הבכורה אני מאושרת שדויד המקסים והבלתי נלאה מרשה לי להשמיע לכם כמה שירים שאני אוהבת ושצבעו את תהליך היצירה שלי בתקווה והשראה ושיר אחד שלי.
תהנו.

אליוט - I Look Like My Mother
(מילים ולחן: אליוט)


הנה משהו שלי, מהאלבום החדש. הייתה לי הזכות להקליט עם שלושה מהאהובים והמוכשרים שבמוסיקאים שחיים בינינו כאן:
עינב ג'קסון כהן- פסנתר
יהוא ירון- קונטרבס
רונה קינן- גיטרה חשמלית
אליוט- מילים,מנגינה, שירה, גיטרה אקוסטית, ומיקס

1.
Hundred Waters
Gather
 (taken from “Hundred Waters" /// 2012)


הרכב מופלא מפלורידה שאלבום הבכורה שלהם  יצא השנה. קשה להיות מרגשים וראשוניים גם יחד. ככה עושים את זה.

2.
King Crimson
Matte Kudasai
 (taken from “Discipline” /// 1981)


אחד השירים הכי אהובים עלי בכל תבל, ופירושו ביפנית: 'חכה/י לי'. קינג קרימזון היו להקת פרוג רוק מעולה מהסבנטיז, ושלא כמו מרבית בני דורם, הם המשיכו להיו מרגשים גם באייטיז. השיר הזה יצא ב-1981. למרבית הצער, רוברט פריפ הגאון שבעצם הוא קינג קרימזון, החליט השנה להפסיק לעשות מוסיקה בגלל סכסוך דרקוני מתמשך עם אחת מחברות התקליטים הגדולות

3.
Everything But The Girl
Tender Blue
 (taken from “Eden” /// 1984)

כשאומרים לי אנשים, המוסיקה שלך העבירה אותי תקופה קשה, אני יודעת בדיוק למה הם מתכוונים, כי התקליט הזה עשה אותו הדבר בשבילי. ב-1985 הייתי חיילת שחלמה על חופש, בעודי שומעת את האלבום הזה שוב ושוב

4.
Mary Gauthier
Falling Out of Love
 (taken from “Mercy Now” /// 2005)


שיר נפלא מ 2005 של אחת הזמרות-כותבות האהובות עלי בעולם כיום

עיצוב: אימרי קלמן
אליוט
בהופעת הבכורה עם
אלבום הסולו הראשון
ב"שפגאט לייב"
             
אורחת מיוחדת: עינב ג'קסון כהן
ה-DJ שאחרי: קוואמי (רדיו הקצה, kzradio.net)

הכניסה ללא תשלום!

13.11.12
יום שלישי
פתיחת דלתות: 21:00
ההופעה תתחיל ב: 21:45

שפגאט / נחלת בנימין 43 / תל אביב
בחסות בירה הייניקן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה