סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 3 במאי 2011

צמרמורות


אתה מחכה שהחיים יעשו לך צמרמורת,
אז תמשיך לחכות עוד קצת.



1.
Michael Andrews
When I Call A Name
 (taken from "Me And You And Everyone We Know" OST /// 2005)



"אני, אתה וכל השאר" זה אחד הסרטים האהובים עליי. ממש בחמישייה הפותחת בין "השעות" ל"קלולס". הסרט הזה בביומה של מירנדה ג'ולי שהיא גם אמנית וידאו ארטים מרגשת, הוא אחד הסרטים שהשאירו שריטה על הלב שלי. מהשריטות הטובות שנעים להיזכר בהם. היא מצליחה לביים סרט שכולו אהבה בלי קיטשיות ובנאליות אבל עם המון עדינות, תמימות ואהבה עצומה למושג החמקמק הזה אהבה.
זה הקטע הפותח של הסרט והפסקול שעשה מייקל אנדרוז ("דוני דארקו") והוא יחרט אצלכם בזיכרון בדיוק כמו שהוא נחרט אצלי עם ההבטחות התמימות לעתיד תמים...




2.
Anna Ternheim
Such A Lonely Soul (Naked Version)
 (taken from "Separation Road" Extended Version /// 2007)



גרסה עירומה לשיר שמדבר בפשטות על בגידה. מעולם לא שמתי לב למילים עד שהקשבתי לקולה הנקי והעוצמתי של אנה יוצא מתוך המנגינה המופשטת והחלולה שמסביבו. לפעמים לא צריך להיות דרמטיים מידי אלא לפשט הכל להכי בסיסי. הכי נקי. הכי צלול.


3.
Dark Dark Dark
Daydreaming
 (taken from "Wild Go" /// 2011)



מפגש פתאומי עם הלהקה הזאת שלח את האלבום הזה להשמעה חוזרת. שוב ושוב וללא הפסקה. האלבום כולו, בדיוק כמו השיר הזה, מזכיר משהו מהעבר הרחוק או הקרוב אבל זה נשמע כל כך חדש ומעכשיו וכל כך מרגש שבא לי לרכוש אלפי עותקים ולחלק לכל אלו שאני אוהב מהעבר הרחוק או הקרוב...


4.
Hanne Hukkelberg
Boble
 (taken from "Little Things" /// 2005)



מפתיע שעוד לא התעסקתי עם האני בבלוג אבל הנה, עדיף עכשיו מאשר לעולם לא. זה הקטע הכי אהוב עלי מאלבומה הראשון והוא לנצח יעלה בי זיכרונות שמעולם לא קרו. תמונות מחיים קודמים, אהבות שחלפו וישיבה מאוהבת בבתי קפה פריזאיים.
אולי זה בכלל מעלה בי זיכרונות מהעתיד...
אחד האלבומים האהובים עליי שהולכים איתי יד ביד עד היום. למרות שאיבדתי בה מעט עניין מאז האלבום השני אני עדיין שומר לה חסד נעורים וגעגועים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה